torsdag 7 april 2011

Lugn...calm

Att känna lugn i sig själv är en otrolig styrka. Oavsett av vad som händer och sker runt omkring än, hur berörd man än är, ledsen eller hur arg man är och tusen andra känslor så har min sin grundtrygghet så klarar man av det mesta. Saker och ting kan kännas jobbiga men man hittar alltid hem till sitt trygga lugn, sin självkänsla. Jag känner mig trygg och lugn i mig själv. Jag tror att vissa personer i min närvaro skulle säga tvärtom...:) De vet inte mina innersta tankar och mitt förhållningsätt till de saker jag är med om i mitt liv. Kanske är det så att vara en känslomänniska och en expressiv person inte passar ihop med en som har ett stort inre lugn??? Vad tror ni?
Det som är sant är inte

synligt för blotta ögat.

Tredje ögat ser det och

hjärtat förmedlar det.

1 kommentar:

ansepanse sa...

jag vet inte riktigt, det är svårt att riktigt veta
Sv: jag trodde att vi också var med i NIX men det hade gått ut, nu har jag i allafall förnyat det
kramar