tisdag 18 december 2012

Merry Christmas feeling...

 
...känner nog vi alla nu.
 
God musik mår vi bra av. Det är som ett balsam för själen. Det finns många saker som ger oss näring för själen. En av dom är musik, vackra sånger. Jag älskar musik. Jag tror det är läkande att lyssna på bra musik. Jag själv spelar musik varje dag eller jämt och gör jag inte det känns det som om nåt saknas. Lyssnar ni mycket på musik?
 
Just nu är det julmusik som ljuder så här i juletider. Visst får man Merry Christmas feeling :)?
 
Nu ska jag glöggmingla :).
Önskar er en fin kväll!
Kramar

5 kommentarer:

MyStory sa...

Jag har svårt att tänka mig ett liv utan musik. Radion står nästan alltid på hos mig :-) Hoppas du har trevligt glöggmingel!
Kram

Unknown sa...

Jag njuter av musik, men på begränsande tillfällen. Jag läks av tystnad och har tyst runt mig hela dagarna. åååå, så jag njuter av tystnaden. kram

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Jaaaaa, jag såg Ernst =D Tjohoo, satt som bänkad framför tv:n. ;)

Han är duktig och jag gillar det han gör. Såg du det?
Kram Madde

Unknown sa...

Jag lyssnar på musik dagen in och ut! :) Från mina pianoelever, andra elever som jag spelar/kompar på piano till, när jag själv spelar på mina privata konserter och från radio!
Musik är så fantastisk! Skulle inte klara mitt liv utan den! :)
Ha en underbar onsdag!
Kramar!
//Lana

Anonym sa...

Musik har alltid varit viktigt för mig i alla lägen. När jag varit glad, ledsen, förväntansfull m.m. När jag sprang in i väggen lärde jag mig även att uppskatta den totala tystnaden. Då klarade jag bara av lugn och harmonisk musk helst utan sång.
Nu är det julsånger för hela slanten som gäller. Jag har många favoriter.