fredag 9 juli 2010

Min utsikt just nu

Det här är min utsikt nu.

Så här gott är det. Så klart man ska njuta...å lite till. Det gör jag!

Maneterna gillar jag inte alls...speciellt inte de som bränns. Min brors dotter är badvakt...hon skriker...varning varning...en brännmanet är på väg. Då skuttar man upp snabbt och tackar den gulliga badvakten.

Kvällsutsikt från altanen. Det är så mysigt att spana in båtarna som är på väg in i hamnen för natten. Vi åker också båt...det får ni se bilder på imorrn. Go natt och sov gott!

11 kommentarer:

Anonym sa...

usch vad jobbigt. tänker på dig iaf. var är du ngnstans,fina bilder
kram

Anki sa...

Härliga bilder men kanske inte maneten ...Kram

~●Helena Pettersson●~ sa...

Mysigt och fint. :) Ja förutom maneterna då, fast de är fina att titta på sådär när man inte är i vattnet. ;)

Samuel Jacobsson sa...

Stackare, försök att stå ut med den utsikten...:-)
Ser helt underbart ut....Njut.
Vi är värda att njuta av Sverige efter den vinter som vi blev serverade.
Ha en toppen dag // Samuel

Anonym sa...

Här hos mig är det varmt och torrt. Skulle behöva lite vatten omkring mig jag också. Vilka härliga bilder. Ha det skönt och koppla av.
Kram
Margit(maxelonia)

Daniel sa...

Ser underbart ut Messan!!! Bara njuuuut av den fina sommaren vi har nu!
Kram!

Renée sa...

Åh vad det ser underbart ut! Som ett vykort helt enkelt! Ha det så gott och njut ordentligt!

Lejonkvinnan sa...

Vad underbart det ser ut!!

Kram

Anonym sa...

Det är min dotter som övertalade mig till att besöka en loppis och efter det blev jag stamkund där, det är verkligen jätte roligt att finna så underbara, gamla saker (som annars skulle kosta en förmögenhet!) till så bra pris. Vilken ljuvlig avkoppling du får i sommar och tom på båten... jag förmodar att Ni befinner Er i ett smultronställe för stor del av svenska folket bland annat för mig och min familj - Västkusten! En drömsemester kort sagt, där till och med maneter är underbara. Njut av sommarvärme och bad samt ha en avkopplande semestern.Kramar

messan sa...

Hej Margit!

Vi har det varmt här med, över 30 grader, som tur är så blåser det från havet.

Jag hoppas du kan svalka dig lite också för det går verkligen åt nu. Vi har fått en riktig sommar och det är vi värda efter vintern som varit tycker jag.
M¨så gott!
Varma kramar messan

marie sa...

TACK för inbjudan. Jag sitter gärna där på den bänken med dej och beundrar den vackra utsikten. Gärna med en glass i ena handen och något kallt och gott att dricka i den andra....
Visst är det härligt med all skön värme vi har nu. Tyvär jobbar jag och kan inte njuta fullt ut...
Nu ska jag och dottern ta oss ett dopp i sjön och tvätta oss och svalka ner oss innan det är dax för mej att dra till jobbet.
Om 3 veckor har jag äntligen 2 veckors semester, då väntar Spanien, sol, sangria och härlig ledighet.
Må så gott och fortsätt njuta av livet. Kram från mej!