fredag 24 maj 2013

Att få en bokhylla över sig

 


Städa garaget är helt ok. Det är faktiskt ganska roligt :). Man hittar så mycket roligheter som var helt bortglömda. Att städa garaget och få en stor bokhylla över sig, det är inte ok. Det var i alla fall det jag fick.
 
Som vanligt på benen eller benet...ni vet ju att jag redan har vurpat runt lite i sömnen i trappan ett par snubbel i vaken tillstånd har det också blivit och fått ett par märken. Aj, det gjorde ont som tusan och jag kan nog redan säga att jag får ytterligare ett märke på benet. Det är såna smällar man får ta när man är jag liksom :). That´s Life.
 
 

 




8 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Oj, hoppas de gick bra:( en bokhylla över sig kan gå illa o ställa till mycket.

Kramiz

Unknown sa...

Aj, aj, aj, hoppas alla dina blåmärke går över snart!
Sänder massvis med kramar!
//Lana

Anonym sa...

Aj aj! Var det dumma Billy?
Extra många helgkramar från Bosse som inte ska förväxlas med Billy.

Camilla sa...

Ajajajajaj...det var väl onödigt... ;)
Kram!

Malin sa...

Hmm man ska vara rädd om sig eller hur ???
Inget mer nu ;)
En stor kram runt halsen.

MyStory sa...

Förstår att det måste ha gjort ont men tur i oturen att det inte blev någon allvarligare skada! Önskar dig en riktigt trevlig helg :-)
Kram

Helene sa...

Aj aj...vilken otur !!
Kul att hitta lite saker bland gömmorna i garaget = ))
Ha en fin helg.
Kram Helene.

Anonym sa...

Var rädd om dig vännen.
Hoppas värken går över fort.
Kram och ha en fin vecka!